Βραβείο Best New Product Launch στη Nobacco στα Βραβεία Franchise 2019!

Τη διάκριση Best New Product Launch απέσπασε η NOBACCO στα Βραβεία Franchise 2019 που διοργάνωσε το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS για 11η συνεχόμενη χρονιά, για την επιτυχημένη διάθεση του glo™ στην ελληνική αγορά. Η ένταξη του κορυφαίου προϊόντος εξελιγμένης τεχνολογίας θέρμανσης καπνού, ανέδειξε την NOBACCO στην  πρώτη και μοναδική εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει όλο το φάσμα των εναλλακτικών στο παραδοσιακό κάπνισμα επιλογών.

Στην κατηγορία Best New Product Launch βραβεύονται οι καλύτερες καμπάνιες για την κυκλοφορία νέων προϊόντων ή/και υπηρεσιών με κριτήρια αξιολόγησης το μήνυμα, τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν και τη δημιουργικότητα των προωθητικών ενεργειών. Η προσθήκη του glo™ στο portfolio της NOBACCO υποστηρίχθηκε από την καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Η Δύναμη της Επιλογής», με το οποίο αφ’ ενός αναδεικνύεται το εύρος και η πληρότητα των λύσεων που προσφέρει η NOBACCO, αφ’ ετέρου ενθαρρύνεται η απόφαση για μια ζωή μακριά από το συμβατικό τσιγάρο.

«Η επιτυχημένη διάθεση του glo™ στην ελληνική αγορά δικαίωσε την εμπιστοσύνη της British American Tobacco στην εταιρεία μας, όπως δικαίωσε και τη στρατηγική επιλογή της NOBACCO να προσφέρει στο εξής όλες τις νόμιμες, ασφαλείς και εξελιγμένες εναλλακτικές στο συμβατικό τσιγάρο λύσεις. Να δίνει τη δύναμη της επιλογής σε όσες και όσους σκέφτονται να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα.», δήλωσε Μάρκος Μαρκόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nobacco.